Adını Kalbime Yazdım 30 Kasım Cumartesi Fragmanı


ŞhowTV ekranlarında her cumartesi gecesi artık adını kalbime yazdım'ı takip ediyoruz. Gerçekten mükemmel bir proje ve senaryo ortaya çıkmış durumda. Başarısını aldığı rating oranları ilede kanıtlayan adını kalbime yazdım 30 kasım cumartesi gecesi 6.bölüm ile yayında olacak.

Adını Kalbime Yazdım 6.Bölüm Fragmanı meraklı gözlerle bekleyen diziseverlerin dikkatine adını kalbime yazdım 6.bölüm fragmanı biraz önce yayınlandı. Yeni bölüm'de yine heyecan verici gelişmeler bizleri bekliyor. Şhowtv ekranlarında aldığı rating ve olumlu izlenimlerle adından sıkça söz ettiren dizide bakalım hangi süpriz gelişmeler haftaya yaşanacak. Özellikle sosyal medya'da adını kalbime yazdım ile ilgili övgü dolu sözler kullanılmaya devam ediyor. Demekki ortaya güzel bir iş çıkarmış yapımcı.

0 yorum:

Yorum Gönder