Adını Kalbime Yazdım 8.Bölüm 14 Aralık Fragmanı


ŞhowTV ekranlarında heyecan kasırgası adını kalbime yazdım 8.bölüm ile kaldığı yerden devam ediyor. Bu hafta birbirinden ilginç gelişmeler bizleri bekliyor. Halil'in aşk itirafı karşısında şoka giren Leyla, bir yandan da Ömer ile arasına giren büyük engeller karşısında çaresiz kalmıştır.
Adını Kalbime Yazdım 8.Bölüm Fragmanı izledikten sonra Ancak onu ikna eden, yine Ömer'in kararlılığı olacaktır. Elbette daha ezeli düşmanlar Halil ve Ömer'in, Leyla için karşı karşıya geleceklerinden haberleri yoktur. adını kalbime yazdım 8.bölüm fragmanı Konakta ise Dicle ve Zilan arasındaki ipler iyice gerilmiştir. Ayak oyunları ortaya çıkan Zilan'a attığı tokadın bedeli, Kureyşa için çok büyük olacaktır. Öte yandan, düzen bozmaya kalkan. Bakalım adını kalbime yazdım 8.bölüm fragmanı'nı izledikten sonra hangi süpriz gelişmelerden haberdar olacağız. Şimdi 8.bölüm fragmanı sizlerle.

Dizi severlerin dikkatine adını kalbime yazdım ile ilgili son dakika gelişmelerini http://www.tvkedisi.com/adini-kalbime-yazdim-8-bolum-fragmani.html bağlantı adresinden güncel takip edebilir, yorumlarınızı yazabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder