Beni Böyle Sev 9 Aralık Pazartesi Fragmanı


Beni böyle sev 37.bölüm fragmanı az önce yayınlandı. İçeriğin devamında güncel olarak izleyebilirsiniz. TRT ekranlarında beni böyle sev 37.bölüm ile 9 aralık pazartesi kaldığı yerden devam edecek. Furkan ile İlyas arasındaki gerilim devam etmektedir. Ne yapsa İlyas’ı memnun edemez. Eda, Safiye, Nail ve İlyas günlerdir nefes almadan çalışmışlar, dükkânı açılışa yetiştirmeyi başarmışlardır. Serhat'la Reyhan'ın nikâh töreni başlar. Reyhan’ın gözleri son bir ümitle Nezih’i arar.
Beni Böyle Sev 37.Bölüm Fragmanı Reyhan tam vazgeçmek üzereyken Serhat’ın kışkırtan sözleri üzerine kararını değiştirir, nikâh defterini imzalar. Tören sırasında Ayşem sancılanır. Hemen hastaneye gitmeleri gerekmektedir. Ayşem bebeği kaybetme korkusu yaşamaktadır. beni böyle sev 37.bölüm fragmanı'nı burada güncel olarak izleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder